Menu

sobota, 26 marca 2016

Świętaa!

Uwaga wszyscy zawodnicy! Mój kalendarz mówi, że już jutro Wielkanoc!
Życzę Wam zatem wszystkiego, co najlepsze! Żeby czekanie na nowe rozdziały się nie dłużyło i żeby każda nowa notka sprawiała Wam jeszcze więcej radochy niż poprzednia! Żeby Wasze marzenia spełniały się trochę bardziej, niż zwykle, i by więcej spraw szło po Waszej myśli! I oczywiście by w Waszym życiu nie zabrakło przystojniaków, których można pedałować z innymi przystojniakami! <No chyba że tylko ja marzę o takich rzeczach, to nie>
No i życzę Wam też udanego lanego poniedziałku! <Co prawda dla mnie idealny lany poniedziałek to taki, podczas którego zmoknę tylko w kąpieli, ale jak ktoś lubi być oblewany lodowatą wodą, to niech też ma>

 
Do życzeń dołącza się też Gilbert ♥

I leci też świąteczny przytulas od Iwana ♥


 
Nawet Cas się przyłączył! 


Jeszcze raz wesołych świąt!

Do następnego wpisu :3

12 komentarzy:

  1. I na wzajem :) Weny!! Weny życzę chyba najbardziej bo bez twoich opowiadań to ja tu uschnę ;-; Udanego dyngusa, spełnienia marzeń! Pisaj szybko bo nerwicy dostane xD pierwszy raz mi się coś tak bardzo podoba więc doceń to xD :* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, doceniam, i to bardzo. Opko się pisze, ale wiesz, jak to jest. Tu cię zagonią do roboty, bo święta, a jak masz już czas, to nie masz siły na pisanie i możesz tylko męczyć serial do późna w nocy >.> Pozostaje więc tylko układanie sobie w głowie miliona scenariuszy na dalszy rozwój akcji i liczenie na to, że w końcu będę mogła usiąść i przelać myśli na papier.

      Usuń
    2. Wiem... jak nie szkoła to inne obowiązki, ale też czas dla siebie :D Naucz mnie tak pisać xD

      Usuń
    3. Jeśli chcesz być dobra w pisaniu, to przede wszystkim powinnaś wypracować własny styl. Przekonałam się o tym z własnego doświadczenia. Moja przyjaciółka, która zaraziła mnie i pisaniem, i tematyką yaoi, ma genialny moim zdaniem styl pisania i kocham czytać to, co tworzy (a nieczęsto jest mi to dane). I przez pewien czas próbowałam ją naśladować, co nie wychodziło mi zbyt dobrze. Po pewnym czasie doszłam do wniosku, że każdy pisze inaczej i trzeba to zaakceptować. Wtedy właśnie nastąpił rozkwit mojej twórczości, dzięki któremu stawałam się coraz lepsza w tym, co robię. I choć zdaję sobie sprawę, że jeszcze wiele przede mną, to zaczynam myśleć optymistycznie w tych sprawach. Moja rada jest więc taka: Jeśli chcesz nauczyć się pisać, to pisz jak najwięcej. Wprawa przyjdzie z czasem, i sama zobaczysz, że to, co było na początku, i to, co będzie później, będzie szło w dobrym kierunku i będzie coraz lepsze. I nie można się też zniechęcać i dołować. Wiem coś o tym...
      Jeśli więc zdecydujesz się na rozwój w kierunku literackim, chętnie będę śledzić Twoje postępy :3
      Pamiętaj, że wszystko przed Tobą!

      Usuń
    4. WOW Ale żeś się rozpisała xD Z mojej klasy jestem najlepsza w pisaniu różnych opowiadań ale to zaczęło sie odkąd zaczęłam czytać mangi i twoje opowiadanie. Dziwne co nie xD Byłam noga z ortografii i wcale się nic nie kleiło a kiedy zaczęłam to wszystko czytać nagle stałam się najlepsza z klasy xD :3 Jeszcze dziwniejsze jest to że jak ja na prawie każdej przerwie czytam jakieś mangi to inni z mojej szkoły się tym interesują :') Przedstawiałam Kuroshitsuji w klasie a oni się szarpali o tą mangę i to czytali... Moja pani od Polaka mówi że jestem jakąś zarazą bo dzięki mnie połowa szkoły ogląda anime :') Najlepsze jest to że kiedyś na przerwie przyszła do mnie moja koleżanka i zapytała się czy mogę ja nauczyć robić Pocky i czy pooglądamy razem Hetalię xD Nadal pamiętam ta klasę 1/3 chce Kuroshitsuji, 1/3 Death note i 1/3 Hetalie. Tak na koniec (jak zawsze) WENY!!!

      Usuń
    5. Czuję się zaszczycona, że to właśnie moje opowiadanie zmieniło coś w Twoim życiu XD Swoją drogą chętnie przeczytałabym jedno z Twoich dzieł, jeśli oczywiście nie miałabyś nic przeciwko.
      I zazdroszczę klasy. Serio. W mojej większość to niewarte uwagi ćwoki i wymalowane lale. A w mojej grupce klasowych znajomych żadna nie interesuje się anime ani mangami. Próbowałam jedną z nich przekonać, ale do dziś nie zaczęła niczego, co jej poleciłam. A czasami bardzo brakuje mi rozmów na temat ulubionych postaci i innych takich . Jedyne pocieszenie w tym, że mam w klasie koleżankę, która jako tako lubi yaoi i mogę jej ponawijać trochę. Do tego dochodzi wspólne oglądanie zboczonych zdjęć i obrazków oraz pisanie pierdół na nudnych lekcjach >.>

      Usuń
    6. xD hehe Wiesz jak ja coś powiem to mnie większość słucha bo jestem przewodniczącą szkoły xD :v

      Usuń
    7. Podziwiam. Ja bym nie mogła być przewodniczącą szkoły. Prędzej bym wszystkich wymordowała. Poza tym nie chciałoby mi się wykonywać tych wszystkich obowiązków :D

      Usuń
  2. Kiedy nastepna notka? Wiesz chciałabym sie jakoś wyluzować bo we wtorek mam sprawdzian końcowy ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli stwierdzę, że olać sprawdzian z wosu (co często robię), to powinnam się wyrobić przed wtorkiem. Ale niczego nie obiecuję ;)

      Usuń
    2. Okej ^^ Wiesz stresować sie nie stresuje ale będzie tam komisja i będą chodzic pomiędzy ławkami i zaglądać nam w sprawdziany ;_; najgorsze ze ta komisja to nauczyciele z innych szkół

      Usuń
    3. I to uczucie, gdy zdajesz sobie sprawę, że Cię obserwują, czujesz na karku ich oddech i słyszysz odgłos ich kroków, które z każdą chwilą nieubłaganie się do Ciebie zbliżają...
      W każdym razie będę trzymać za Ciebie kciuki!

      Usuń