Menu

piątek, 17 lipca 2015

Pierwszy post, pierwsze wyzwania.

Na początek chciałabym przybliżyć Wam moją wizję odnośnie tego bloga. Jako że mam tendencję do zaczynania opowiadań i porzucania ich w połowie z powodu braku motywacji, liczę na to, że dzięki temu blogowi uda mi się nabrać wiary w siebie i zyskam motywację do ciągnięcia moich historii do końca.
W moich opowiadaniach opisuję losy nie tylko wykreowanych przeze mnie postaci, ale i chętnie sięgam po takie, które już istnieją i aż proszą się o stworzenie dla nich ich własnego świata pełnego męsko-męskiej miłości. Często jednak uciekam od pierwotnych cech tych postaci, przez co ich niepowtarzane charaktery ulegają niejako zakrzywieniu. W wyniku tego bojowniczy wojownik na przykład zmienia się w nieco łagodnego, czasami wręcz rozczulającego chłopaka. I o ile w moich opowiadaniach to mnie nieco drażni, tak w twórczości innych wprost uwielbiam takie drobne zmiany. Mam jednak nadzieję, że mimo wszystko docenicie to, co tu udostępniam.
Co do regularności wpisów, to zakładam, że różnie to będzie. Jak poczuję w sobie przypływ weny, to postów będzie pewnie więcej, a jak złapię doła literackiego, to najprawdopodobniej trochę zaniedbam tego bloga. Ale mimo wszystko postaram się nadrabiać ewentualne zaległości, gdyż znam ten ból związany z dłużącym się czekaniem na dalsze rozdziały.
To chyba tyle jak na razie. Liczę na to, że mimo wszystko znajdą się osoby, które będą odwiedzały tego bloga, wkraczając ty samym na krótkie chwile do mojego świata, którym z radością będę się dzieliła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz